En bokomat hemma!
 
Jag såg den här fiffiga bokomaten inne på den Här bloggen
och fick ett extremt habegär, oerhört opraktisk men ack så häftig.
 
Jag tror bestämt att jag måste meddela tomten!
 
psst. den finns på designtorget.
 
 
#1 - Bella

Jäklar vilken häftig grej! Sån måste man nästan ha :D

#2 - .Ebba

SV: Där ser man, jag trodde att den boken var mer lagt åt det komiska hållet.

Svar: Ja, det är just det som är grejen. Det är den.. Men samtidigt så fin ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Books ABC

Visst är den fin?! :)

Svar: Ja, grymt opraktisk men kul! Önskar mig en sådan i julklapp nu, fast jag inte riktigt vet vad jag ska ha den till hemma ;)
Carolina Edvinsson

#4 - Johan

Bara sju blå böcker kvar innan jag äntligen får läsa nåt grönt...? ;)

#5 - Jonna Lindberg

Vad snyggt! Som sagt inte speciellt praktiskt, men vilken inredningsdetalj :)

#6 - Bokomaten

Herregud, den har ju bokstavligen mitt namn på sig! Har ingen aning om var jag skulle få plats med den, men känner genast ett sug utan dess like..