Böcker som lästes i december:
Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren - Eld
Martina Haag - Heja! Heja!
Jenny Jägerfeld - Här ligger jag och blöder
Belinda Bauer - Mörk jord
Gunnar Ardelius, Lisa Bjärbo, Jenny Jägerfeld m.fl. - Het
E L James - Fifty shades darker
Lisa Bjärbo - Allt jag säger är sant
Nene Ormes - Udda verklighet
Lars Kepler - Sandmannen
Tyra Sjöstedt - Från blogg till business
Mons Kallentoft - Vattenänglar
Varav egna: 1
Varav lånade: 10
Antal lästa sidor: 3640
Bästa bok: Sandmannen
Sämsta bok: Vattenänglar
Antal köpta böcker: 16+
Kommentar: Sandmannen var den överlägset bästa boken jag läste den här månaden, en riktig bladvändare som jag inte kunde lägga ifrån mig förrän den var slut. Resten av böckerna var väl ganska mediokra tyvärr, undantaget Eld som var bättre än jag hade väntat mig. Blev lika besviken på Mons Kallentoft som vanligt och jag tycker bara mindre och mindre om Malin Fors, fortsätter bara att läsa serien eftersom jag har läst de tidigare böckerna vilket är ett väldigt billigt trick av en författare på sätt och vis... Lånade väldigt mycket böcker men köpte desto fler, många fynd gjordes på second hand i slutet av månaden.
Kan även tillägga att den sammanlagda summan på böckerna i år blev 85.
35 fler än mitt mål för året men 15 färre än nästa års mål.