Utvärdering november
 
Böcker som lästes i november
Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt - Fjällgraven
Jerker Eriksson & Håkan Axlander Sundquist - Pythians anvisningar
Fredrik Backman - En man som heter Ove
Lars Kepler - Eldvittnet
Michael Connelly - Det femte vittnet
Éléonore Mercier - Han bara slog och slog
 
Varav egna:1
Varav lånade: 5
 
Antal lästa sidor: 2297
 
Bästa bok: En man som heter Ove
Sämsta bok: Det femte vittnet
 
Antal köpta böcker: 0
 
Kommentar: Kan inte säga att jag har läst så vidare mycket den här månaden, fast trodde att resultatet skulle visa sig vara mycket sämre. Jag har däremot sparat in mycket pengar på att låna böcker istället för att köpa dem. Tycker nästan att det finns en tjusning över att låna på bibliotek, strosa runt bland hyllorna och plocka med sig lite mer än vad man borde. Det enda negativa är att bokhyllan hemma inte fylls på, jag som vill ha hela väggarna fyllda! Och precis som förra månaden så har jag Fredrik Backman som favorit, en nykomling som har gjort ett oerhört starkt intryck. Största besvikelsen var ju Michael Connelly, tycker att han ska ta en paus nu och få lite perspektiv på sina böcker, jag vet inte om han kan leva på gamla meriter hos mig längre.