Fredagsfrågan.
 
 
Nu står julen för dörren och då är frågan vad du önskar dig för bokliga saker i julklapp?
 
Frågan kom lämpligt med tanke på att vintern nog har kommit även till Kalmar nu med minusgrader och vad som antagligen räknas som snö här. Jag är ganska dålig på julklappar, svår att ge bort något till överhuvudtaget. Inte för att jag inte uppskattar gesten utan för att jag för det allra mesta köper det jag vill ha själv.
 
 
Men den här tavlan med Peter Pan,
som finns att finna på Urban outfitters,
skulle jag gärna ha hängande på väggen,
tänkte faktiskt beställa den redan igår
men insåg att den är lite för stor för att passa in i vår lägenhet.
Hade den varit liggandes hade det varit bättre.
Men om ni har andra tips på "bokrelaterade" tavlor tar jag gärna emot dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här "dagboken" som finns att köpa på Adlibris
har jag tittat på ett bra tag nu
utan att slå till,
så den önskar jag mig!
 
365 frågor, en för varje dag i fem år
och sedan kan man jämföra svaren under åren.
Bra grej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sist och minst önskar jag mig den här "osynliga" bokhyllan
som också den finns att finna på Urban Outfitters.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - C.R.M. Nilsson

Den där dagboken vill jag också ha! Skriver visserligen redan dagbok, men det skulle kanske bli lättare att skriva regelbundet med den där :)

Svar: Ja, smidigt att ha ett givet uppslag att skriva om varje dag :)
Carolina Edvinsson

#2 - Books ABC

Den där osynliga hyllan är fin! Såg någon liknande på Designtorget, där jag spanadein bokomaten.