Utvärdering oktober
 
 
 
Böcker som lästes i oktober:
Jerker Eriksson & Håkan Alexander Sundquist - Hungerelden
Sofie Sahrenbrant - Vila i frid
Kristina Ohlsson - Paradisoffer
Michael Connelly - Prövningen
Jo Nesbö - Gengångare
Anna Jansson - Stum sitter guden
Anders De La Motte - Geim
Karin Wahlberg - Glasklart
Camilla Grebe & Åsa Träff - Bittrare än döden
 
Varav egna: 2
Varav lånade: 8
 
Antal lästa sidor: 3811
 
Bästa boken: Saker min son behöver veta om världen
Sämsta boken: Vila i frid
 
Antal köpta böcker: 9
 
Kommentar: Jag tyckte att jag läste en hel del förra månaden men den här månaden har det tydligen blivit ännu mer.Sedan beror det ju såklart på hur långa böckerna är man läser men även sidantalet ökade, så slutsatsen är väl att jag har läst mer. Det hör kanske hösten till. Jag fick äntligen hem den efterlängtade boken av Jo Nesbo och jag fick tyvärr ännu mer bekräftat att Michael Connelly är i en lång svacka, så både positivt och negativt den här månaden. Sedan läste jag ju Saker min son behöver veta om världen som var så himla bra! Den rekommenderar jag verkligen, till alla! Summa summarum: Höga toppar och djupa dalar.