Top Ten Tuesday - Bokliga målsättningar
 
Det är åter dags för en tisdagslista och den här gången handlar det om bokliga mål inför 2013.
Känns som om jag har skrivit om det här tjatigt många gånger men here it goes again..
(Och som vanligt finns ingen inbördes ordning)
 
1. Försöka läsa så många böcker som möjligt på listan över olästa böcker hemma.
 
2. Läsa minst 100 böcker innan årets slut.
 
3. Läsa minst 5 klassiker.
 
4. Läsa om Harry Potterserien, för att se om jag ändrar min åsikt. Är inget jättestort fan just nu.
 
5. Läsa böcker som ingår i serier i korrekt tidsordning.
 
6. Försöka skriva bättre recensioner på bloggen.
 
7. Inte slarva med att lägga in böcker i The Book Collector.
 
8. Försöka skriva mer än vad jag gjorde förra året, utan prestationsångest.
 
9. Klara samtliga månadsutmaningar som jag sätter upp för mig själv.
 
10. Utmana mig med oväntade bokval ibland.
 
#1 - Nilmas Bokhylla

Ja, jag tyckte också redan jag skrivit tillräckligt om det så hoppar den här veckan istället! :D

SV: Ajdå, låter inte bra :/

#2 - Monika

Snart är det nog dags att faktiskt ta tag i de där målen, inte bara skriva om dem :)

Svar: Haha ja, jag har faktiskt snart klarat av tre hyllvärmare och Månadens utmaning redan ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Elin - Bokparadis

SV:Jag slutade på 120 böcker, men nu för nästa år ska jag jobba mera och sen troligen börja plugga så det bli mindre lästid!

Jag hoppas du lyckas, älskar målet där du ska läsa böckerna i rätt tidsordning, brukar du inte göra det eller? haha :)

Svar: Haha nae, inte Connelly och Robinson i alla fall. Sedan har jag läst någon slumpmässig Arne Dahl, Karin Alvtegen och så vidare eftersom jag inte visste att det var serier :P
Carolina Edvinsson