Vinnaren är avgjord!
 
Nu är tävlingen avgjord!
Tyvärr var det bara två personer som deltog, båda bloggade dessutom om tävlingen så chansen för att vinna var 50/50 för dem båda. Till sist avgjorde dock slumpgeneratorn och nummer ett blev nummer ett, alltså vann Mia från bloggen Cum libris non solus. Grattis Grattis säger jag till dig!
 
Jag vet ju att ni är många fler som klickar er in här och läser så det var lite tråkigt att uppslutningen blev så dålig. Några fler tävlingar framöver kommer det nog tyvärr alltså inte att bli .
 
 
 
 
 
 
#1 - Mia Eggimann

Oj va skoj, men va tråkigt det bara var två stycken.
I och för sig var det massa tävlingar nu i påsk, jag vann faktiskt en bok idag också.
Mia

Svar: Haha jaså? Passa på att tävla nu då när turen verkar vara med dig, testa att köpa en lott vettja ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Mia Eggimann

Ähh det är bara en engångsgrej, jag har ingen tur i kärlek i alla fall.
Ska jag skriva adressen här eller har du den?
Mia

Svar: Nej, din adress har jag inte. Ja, du kan antingen skriva den här eller skicka ett mail :)
Carolina Edvinsson