Ikväll är det jag som går på bio!
 
Hej, här har ni någon som ska gå och se Catching Fire ikväll! 
Jag antar att en kommentar om den dyker upp på bloggen så småningom i form av Måndagens Movie ;)
 
Men från er andra som har sett den har jag bara sett goda vitsord så jag har gått från inga förväntningar alls till ganska höga tack vare er. Det återstår bara att se om filmen infriar dem.
 
 
 
#1 - Jonna Lindberg

Vad roligt!! Hoppas du tycker den är bra :D

#2 - Lena - Bookheaven

Åh jag har fortfarande inte sett den, alla har lyckats blivit sjuka precis innan. Suck men hoppas att du tycker den är bra :D

#3 - Louise - Boken är tankens barn

Ska bli spännande att läsa vad du tyckte om den sen :)

#4 - CissiG

Ruskigt bra och välgjord. Jag hade turen att få gå med min stora son på Sverige premiären här i vår stad så det var otroligt häftigt.
Kram Cissi

#5 - Zelly

Jag var och såg den idag, älskade den ska bli kul att se vad du tyckte :)

#6 - Anonym

Älskar den och boken. Den är så lik på boken!