Månadsutvärdering - Oktober
 
 
 
Böcker som lästes i Oktober:
Jonathan Tropper - Fördelarna med en kollaps
Michael Connelly - Svarta lådan
Christoffer Carlsson - Den osynlige mannen från Salem
Camilla Läckberg - Mord och mandeldoft
Johan Theorin - Rörgast
Lisa Bjärbo & Johanna Lindbäck - Vi måste sluta ses på det här sättet
Boel Bermann - Den nya människan
 
 
Varav lånade: 6
Varav egna: 3
 
Antal sidor: 2 957
 
Bästa bok: Jag är ju så jävla easy going
Sämsta bok: Mord och mandeldoft
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Jag fortsätter att hålla i plånboken när det kommer till böcker och nu ber jag heller inte om recensionsexemplar i lika stor utsträckning. Jag tycker stundtals att det kan ge för mycket press på att läsa ut den så snabbt som möjligt. Nuförtiden är biblioteket min kyrka. Det har varit en ganska jämn läsperiod och ingen bok har stuckit ut så mycket, det var bara Mord och Mandeldoft som stack ut åt det negativa hållet, annars var de flesta jämnbra. 
 
Månadens utmaning: Den här månaden hade jag ju som utmaning att läsa tio böcker och jag var faktiskt väldigt nära! Jag har lite mindre än halva kvar i en bok som handlar om Metallica. Den är dock så pass tungläst för mig som inte är så insatt i bandet så jag har faktiskt fått läsa den lite vid sidan om andra böcker och då ett kapitel i taget. Ett sätt som jag aldrig läser på annars då standarden är att jag håller mig till en bok i taget.
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Zelly

En härlig blandning av böcker du hann med :)