Söndagens Smakprov - Den femte vågen

Det är åter igen söndag, vare sig man vill det eller inte, och den här veckan kommer mitt bidrag till Söndagens smakprov som bloggen Flukten fra virkeligheten håller i från Den femte vågen av Rick Yancey. Boken handlar om att utomjordningar har tagit över världen och att det inte går att lita på någon när slutet väl är inom räckhåll. Jag har inte kommit så långt in i boken än så jag kan inte uttala mig om vad jag tycker hittills men jag hoppas på att den kommer att vara till bredden fylld med spänning!
 
 
 
#1 - Gia - Bokfrossa

Den här har jag varit lite nyfiken på att testa :)

#2 - Lottens Bokblogg

Utomjordingar brukar inte vara min grej men det låter ju spännande;-)

Svar: Ska jag vara ärlig så visste jag inte riktigt vad jag gav mig in på tror jag ;)
Carolina Edvinsson

#3 - C.R.M. Nilsson

Den här verkar väldigt spännande :)

Svar: Ja, jag hoppas att den kommer att vara riktigt fartfylld! :)
Carolina Edvinsson

#4 - Monika

Den här vill jag läsa, tror jag. Det låter som något som borde passa mig.

Svar: Det skadar ju aldrig att testa. Jag har inte kommit så långt in i den än så vet inte ens vad jag tycker själv än :)
Carolina Edvinsson

#5 - Beathe

Tusen takk for smakebiten:) Ha en fin søndag!

#6 - Maddes bokblogg

Tyckte väldigt mycket om den här boken!

Svar: Vad kul! Hoppas jag också gör det då :)
Carolina Edvinsson

#7 - Caroline - Bland böcker

Den här boken har jag stått och hållt i handen på Bokia ett par gånger, men det har inte blivit av att jag köpt den (ännu). Tack för smakebiten!

#8 - Kajsa

Spännande smakbit. Den här skulle jag verkligen vilja läsa. Tack för tipset!

#9 - CissiG

Den ligger i min höstläslista =)
Kram Cissi

#10 - Boktjuven Ingerun

En spännande bok!

Svar: Har du läst den? :) Jag tror och hoppas på mycket spänning jag också!
Carolina Edvinsson

#11 - Birthe (Melusinesplace)

Takk for smakebiten! Bøker om utenomjordisk liv liker jeg :)

Svar: Då borde du verkligen testa denna! :)
Carolina Edvinsson

#12 - Isabella

Utenomjordiske, så spennende!:)
Takk for smakebit!
Ønsker en videre fin søndag:)

#13 - Linda

Jag är nyfiken på den boken. Tack för smakebiten:).

#14 - Helena, MsHisingen

Måste se till att läsa den här :)

Svar: Ja, den verkar än så länge ganska bra. Lite rörig. Men bra.
Carolina Edvinsson