Här är han, lilla Albus!
 
Jag måste bara presentera vår lilla krabat som flyttar hem till oss om en vecka, nämligen Albus! Jag funderar på om jag ska starta upp en egen blogg åt honom, borde vara intressant för uppfödaren att följa i alla fall och då har jag ju minst en läsare. Men vet ni hur svårt det är att komma på ett bra bloggnamn nuförtiden när det känns som om alla redan är upptagna? Vill inte ha hans namn i själva namnet heller, det kan ju hända att man skaffar fler hundar liksom ;) Så om ni sitter på något bra förlag så välkomnar jag det tacksamt!
 
 
 
#1 - Vargnatts bokhylla

Vilken sötnos! :)

#2 - C.R.M. Nilsson

Så himla söt! :)

#3 - Bella

nej men gud så söt man kan vara! Nu blev jag ju lite avundsjuk faktiskt ^^

#4 - Lena

Nämen så söt! :)

#5 - Läsresan

Jösses vad gullig! Är det en border collie?

Svar: Det är en shetland sheepdog :)
Carolina Edvinsson

#6 - Isabell

Så himla söt :)

#7 - [Anna]

Heeelt underbar!! Om det blir en hundblogg vill jag gärna få adressen, mina hundar bloggar på www.svanstippen.blogspot.com

Svar: Surfar genast in! :)
Carolina Edvinsson

#8 - Zelly

Åh en sån sötnos :)

#9 - Stockholmsflickan

Men åh, så himla fin! Hundvalpar kan ju vara något av det bästa som finns...

#10 - Funderskan

Skulle föreslå albusthedog, men sen skrev du ju att du inte ville ha hans namn i namnet :P