Söndagens smakprov - Oro
 
Söndag igen och jag hoppas att ni njuter av både påskmat, påskledighet och påskgodis! Här kommer dessutom söndagens smakprov som den här veckan är hämtad från Jesper Stein - Oro som jag hade väldigt höga förväntningar på innan jag började läsa, tyvärr måste jag nu erkänna i efterhand. Hitills har den inte levt upp till dem men den har fortfarande några sidor på sig att höja nivån å andra sidan om vi säger så då jag precis har börjat. Det är nackdelen när förlaget använder uttryck som "Nästa nordiska stjärnskott på deckarhimlen" och att "den har belönats med danska kriminalakademins debutanpris". Men jag hoppas fortfarande på en vändning till det bättre såklart!
 
 
 
#1 - Johanna

Smakprovet verkar i alla fall spännande. Hoppas det tar sig. :-)

#2 - Beathe

Kjedelig når bøkene ikke innfrir forventningene man har på forhånd og jeg håper at den tar seg opp litt. Tusen takk for smakebiten :-)

#3 - Monika

En författare jag verkar ha missat. Hoppas den snart bli bättre!

#4 - Holavedsbruden Ewa K

Svårt det där med förväntningar. Det är så trist att bli besviken.

#5 - Lene

Takk for smakebiten :)

#6 - Bokdamen

Förväntningar kan verkligen påverka läsningen åt olika håll. Hoppas att det blir bättre. :)

#7 - Bokdamen

Förväntningar kan verkligen påverka läsningen åt olika håll. Hoppas att det blir bättre :)

#8 - Bokdamen

Hm, svårt att kommentera via Ipaden av någon anledning....Blir förmodligen flera svar.....

#9 - Kajsa

Spännande smakbit. Hoppas boken skärper till sig och närmar sig dina förväntningar.

#10 - Lottens Bokblogg

Tack för smakbiten. Sådana lovord lockas man ju av trots allt...

#11 - Boklysten

Tråkigt när förväntningarna inte infrias. Tack för smakbiten!

#12 - Birthe

Synd boken ikke står til forventningene, håper den tar seg opp etter hvert. Takk for smakebiten :)