Sommarlovets sista dagar..
 
Bloggens sommarlov är härmed över och jag ska försöka att komma tillbaka till en mer frekvent uppdatering, även om jag fortfarande har några veckor kvar att jobba innan skolan kickar igång igen. Jag tänkte faktiskt kickstarta med ett par recensioner så att ni får se lite vad jag har läst sedan sist vilket är en salig blandning vill jag lova. Jag hoppas att ni har haft en bra sommar för nu kör vi igång igen!
 
 
 
#1 - MonsterSteffa

Wohooo! :D Välkommen tillbaka! :D

Svar: Hehe tack, jag tar dock inte ut något i förskott än ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Zelly

Hoppas flytta och allt annat har gått bra :)

Svar: Just nu bor jag mer eller mindre i en väska hos svärföräldrarna över sommaren, lägenheten har fått vänta lite men till hösten så kanske kartongerna kommer upp! ;)
Carolina Edvinsson