Schema för lördagen: Jobb
Idag har jag jobb på schemat, sedan är det bara måndag kvar innan jag tar lite julledigt. Plugget sparar jag till efter nyår = till sista minuten men det är så det brukar vara och varför bryta en god tradition? Borde kanske ha det som nyårslöfte i och för sig, att beta av det mesta så fort det dyker upp och inte samla på hög. Det vore något. Har ni börjat spåna på nyårslöften än? Eller har ni fullt upp med jul? För att koppla texten till bilden så är det en sneak peek på vad som kommer att dyka upp imorgon. En bok som har titulerats som en 2.0 version. Ni vet säkert. En annan sak som ni kan tänka på när ni sitter och myser ikväll är att jag har tvättid mellan 17 - 22, den enda som fanns innan jul när jag kunde. Det ni, det kan ni tänka på när ni myser med en god bok.. att jag minsann viker tvätt.