Söndagens smakprov - Vill ha dig så illa
 
Idag får det bli ett smakprov ur Gunnar Ardelius Vill ha dig så illa. Har jag nämnt att jag gillar Gunnar Ardelius ruskigt mycket? Säkert massor av gånger! Inte det? Nehe, men så är det i alla fall. I boken är det inte så mycket handlingen som ligger i fokus utan orden, ord som bör läsas långsamt och eftertänksamt. Varje mening blir en chokladbit. Inte riktigt kanske men nästan. 
 
 
#1 - Boklysten

Tack för smakbiten!

#2 - Anita Ness

Takk for smakebiten. Ha en fin adventsøndag:)

#3 - Maddes bokblogg

Har inte läst något av den här författaren men tack för smakbiten!

Svar: Åh men det måste du ju göra :)
Carolina Edvinsson

#4 - Monika

Tack för smakbiten!

#5 - Lottens bokblogg

Tack för smakbiten. Jag gillade verkligen språket i den!

#6 - Lottens bokblogg

Tack för smakbiten. Jag gillade verkligen språket i den!

Svar: Ja, det är verkligen dess styrka! :)
Carolina Edvinsson

#7 - Bokdamen

Inte läst något av författaren men vacker smakbit, tack för den! :)

#8 - Bokdamen

Inte läst något av författaren men vacker smakbit, tack för den! :)

Svar: Men det måste du ju göra :)
Carolina Edvinsson

#9 - LexieLäser

Okänd författare för mig men tack för smakbiten och ha en fortsatt trevlig fjärde advent :)

#10 - A ROOM OF MY OWN

jag känner igen namnet och vet att han är släkt med författaren Lars Ardelius, men jag har aldrig läst något av honom. får kolla upp. tack för smakbiten och God Jul!

Svar: Gör det, definitivt värt det :)
Carolina Edvinsson