Wennstam ger ut ny bok!
 
 
 
 
  Katarina Wennstam kommer ut med en ny bok i augusti, nu ligger jag verkligen efter och får nog lägga på ett kål för att komma ikapp. Hon är ju så himla bra, det jag har läst hittills i alla fall. (Läs Flickan och skulden nu om ni inte redan har gjort det!) Hennes nya bok heter Skuggorna och ges ut på Albert Bonniers förlag den 22 augusti.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Caroline - Bland böcker

Alltså nu måååste jag bara ta mig i kragen och läsa Wennstam. Men hon finns ju på min boktolva, så förr eller senare ska jag nog få något läst. Frågan är vilken som är bäst att börja med?

Svar: Flickan och skulden! Det är dock ingen spänningsroman sådär men ändå bra :)
Carolina Edvinsson

#2 - Jonna Lindberg

Men åh vad roligt! Jag älskar Katarina Wennstam. Har läst alla böcker förutom den senaste, för att jag var rädd att den var för hemsk. Måste göra det ändå. Hon är fantastisk.

#3 - Susanne

Ser fram emot den! Rekommenderar "En riktig våldtäktsman" också.

#4 - Louise

Hon är ju fantastisk! Måste verkligen läsa den här också!

#5 - Zelly

Flickan och skulden måste jag verkligen läsa. Har bara läst Smuts än så länge.

Svar: Ja, den måste du faktiskt läsa! Trots att den har några år på nacken så är den fortfarande skrämmande aktuell. Tyvärr.
Carolina Edvinsson