Vad jag bland annat har gjort idag.
 
Idag har jag varit på jobbintervju, sådant man egentligen inte ska berätta kanske eftersom det kan ge otur? I så fall är skadan redan skedd eftersom jag nu har avslöjat det och jag hoppas så innerligt på att jag får ett positivt besked! Det är dock inte på Ikea som bilden antyder utan på ett bibliotek. Hoppas hoppas hoppas! Ni får helt enkelt hålla tummarna för mig.
 
Jag har även påbörjat min analys av Jeanette Wintersons Fyrväktaren som egentligen skulle ha varit inne i mitten av förra veckan, men jag har lyckats tigga till mig några extra dagar. Vad "några extra dagar" betyder är ju högst individuellt tänker jag. En recension på den boken kan alltså även dyka upp här om så skulle önskas? Sedan har sommarkursen dragit igång, nöjer mig nog faktiskt med en den här gången, och valet föll på Barn- och ungdomslitteratur. Ska bli högst intressant, om jag lyckas komma i fas någon gång igen.. 
 
#1 - Hanneles bokparadis

Winterson är bara så bra, lycka till med jobbet!

#2 - Malin

Håller tummarna för dig med jobbet! :)

#3 - Vargnatts bokhylla

Håller tummarna! :)

#4 - FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas du får jobbet