Bloggpaus.
Bloggen måste tyvärr gå på sparlåga i ett par dagar nu eftersom jag helt enkelt inte hinner med den. Jag hoppas verkligen att pausen inte blir långvarig men jag kan inget lova. Jag måste helt enkelt känna efter och fokusera på mig själv, mellan allt plugg och jobb och flytt och valp och annat som tar en massa tid men som måste göras. När jag återkommer blir det förhoppningsvis med ny energi, ny inspiration och kanske till och med ett nytt upplägg. Vad sägs om det? 
 
 
 
 
#1 - MonsterSteffa (fd. Funderskan)

Lycka till! Har lite panik med plugget själv, så förstår dig med flytt och hund dessutom!

#2 - Malin

Ta all tid du behöver, vi finns kvar här när du kommer tillbaka :) Ha en trevlig paus!

#3 - Frida

Välkommen tillbaka när du känner att det är dags!

#4 - C.R.M. Nilsson

Lycka till! :) Pauser är bra; ibland bara måste en dra i bromsen.

#5 - Zelly

Lycka till och ta den tid du behöver.