Hösten hos Semic
 
Kami Garcia & Margaret Stohl - Den sista prövningen
Publicering: November
Handling: Den fjärde och sista delen i Beautiful Creatures-serien.
Kommentar: Nu äntligen kanske jag kan avsluta denna!
 
 
 
 
 
Stig O Blomberg - Brottsplats Bråviken
Publicering: Oktober
Handling: Prisbelönt och mycket uppskattad deckarförfattare, skapar med små medel på ett mästerligt sätt en intrig fylld av mystik och spänning.
Kommentar: Jag testar alltid gärna nya deckare, en författare jag dessutom inte känner till sedan tidigare.
 
 
 
 
 
Mord på julnatten, en antologi
Publicering: Oktober
Handling: Kriminalnoveller skrivna av några av Sveriges absolut främsta deckarförfattare
Kommentar: Kan det här ens bli fel?
 
 
 
 
 
 
#1 - Zelly

Beautiful Creatures serien vill jag så gärna läsa.

Svar: Tillhör inte mina favoriter direkt, men ett tips är att läsa böckerna och inte se filmen i alla fall ;)
Carolina Edvinsson