Hur ligger ni till med er reading challenge?
 
Det här ser inte så bra ut hörreni! Jag får försöka klämma in lite annorlunda recensioner i december tror jag, alltså i form av andra sorters böcker som jag också läser men som inte brukar dyka upp på bloggen (kokböcker, hundböcker, fackböcker osv.). Det är ju faktiskt så att statistiken går före kvalitet, eller hur? ;) Hur ser det ut för er? Kommer ni att nå ert mål? Eller har ni redan uppnått det kanske? 
 
 
 
 
#1 - Monika

Jag brukar alltid bara ha 70 som mål och det klarade jag av för ett tag sedan. 100 skulle jag inte fixa ;)

Svar: Det ska ju vara en utmaning också ;)
Carolina Edvinsson

#2 - MonsterSteffa

Kollade precis över min Kaosutmaning, och har 5 böcker kvar - men läser 2 just nu. Sen har jag nog läst 1-2 böcker under året som platsar i Kaosutmaningen men som jag inte titulerat som kaosutmaning än (för jag glömt bort det...).
Så 1-2 böcker att läsa i December (om ens det) till Kaosutmaningen... och läsa ut de två jag håller på med såklart :)

Svar: Det låter ju inte helt omöjligt! Om du nu hittar några böcker du vill läsa på temat vill säga, läsa böcker under självvalt tvång är ju inte så kul det heller. Även om jag själv gör det alltför ofta!
Carolina Edvinsson

#3 - Boklandskapet

Jag tog det säkra före det osäkra och satte 50 som mål för förra året hann jag knappt med det och då hade en större reading challange, men jag har en bok från målet nu så det ska jag välan kunda ordna :P

Svar: Ja, då tycker jag ändå att du borde komma i mål ;)
Carolina Edvinsson

#4 - Zelly

Jag har satt 100 böcker som mål och det kommer jag klara, har läst 92 och har snart läst ut bok 93 så detta kommer jag komma i mål med :) känner mig riktigt nöjd :)

Svar: JAg kämpar för att komma ikapp ;)
Carolina Edvinsson

#5 - Clara

Jag hade 100 som mål - hade det förra året och klarade det då - men klarade det precis för någon dag sedan, så har gått upp till 105 för att se om jag hinner klara av det. :)