Månadsutvärdering - November
 
 
Böcker som lästes i November:
Arne Dahl - Misterioso
Sven Nordqvist - Sven Nordqvists Bilder
Lena Andersson - Utan personligt ansvar
Mons Kallentoft - Jordstorm
Laini Taylor - Blod & Stjärnstoft
Lars Kepler - Stalker
Peter May - Lewismannen
 
Varav egna: 8
Varav lånade: 2
 
Antal sidor: 3 122
 
Bästa boken: Utan personligt ansvar
Sämsta boken: Misterioso
 
Antal köpta: 11
 
Kommentar: Nu har jag satt Utan personligt ansvar som den bästa boken den här månaden trots att jag gav Det hänger en ängel ensam i skogen högre betyg, hur hänger det ihop tänker ni? Den förstnämnda var väldigt tungläst när jag läste den men den är med mig på ett annat sätt än vad den sistnämnda är, så rent underhållningsmässigt gillade jag Det hänger en ängel ensam i skogen mer för stunden medan Utan personligt ansvar är en sådan bok som jag hoppas att jag får prata lite mer om framöver när fler har läst den. Annars tycker jag att det är ganska snålt med utlästa böcker den här månaden, fast jag kanske är bortskämd med det rekordhöga antalet förra månaden. Vad har jag gjort för skillnad då mot nu? Hur spenderar jag min tid annorlunda? 
 
Månadens utmaning: Jag hade ju tänkt läsa en bok på engelska under november men så blev det ju inte. Inte helt oväntat faktiskt. Jag tar nya tag nästa månad med nästa utmaning, som jag för en gångs skulle redan vet nu vad den kommer att bli.
 
Filmer som recenserades i November: 
 
 
#1 - Lottens bokblogg

Ibland funderar jag på om jag sätter betyget "för tidigt", innan jag hunnit smälta boken.

Svar: Ja, det tror jag händer mig väldigt ofta också.
Carolina Edvinsson

#2 - Lottens bokblogg

Ibland funderar jag på om jag sätter betyget "för tidigt", innan jag hunnit smälta boken.