Söndagens smakprov - Lewismannen
 
Idag kommer mitt utdrag från Lewismannen av Peter May som är den andra delen i Lewistrilogin. Den liknar i mångt och mycket den tidigare boken tycker jag i stil och upplägg, mycket detaljerade miljöbeskrivningar och långa tillbakablickar bakåt i tiden. Men jag gillar den skarpt än så länge. Förhoppningsvis kommer recensionen att dyka upp imorgon så jag ska inte orda så mycket mer om den nu tänkte jag utan ni får hålla till godo helt enkelt.
 
 
#1 - Ewelina

Jag är väldigt intresserad av den serien! Tack för smakebiten!

#2 - Monika

Undrar jag om inte denna ska försöka klämmas in under julen :)

#3 - Bokdamen

Den här vill jag läsa ganska snart. Tack för smakbiten!

#4 - Boklysten

Jag är väldigt intresserad av de här böckerna av Peter May och hoppas att de kanske finns under gran på julafton. Tack för smakbiten!

#5 - Kajsa

Tack för smakbiten! Ha en fortsatt trevlig söndag.

#6 - astridterese

Jeg ble litt nysgjerrig på den trilogien. Ønsker deg en fin adventssøndag!

#7 - Lottens bokblogg

Den här slukade jag i solstolen i somras, det var en njutning :-)

#8 - Marie Eggimann

Ja den ska jag läsa inom kort.

#9 - Holavedsbruden Ewa K

Tack för smakbiten. Ha en fortsatt fin kväll.

#10 - Zelly

Den här ser jag fram emot att läsa. Var inte superfrälst över första boken i serien,men jag ger den en till chans :)

Svar: Jag tycker att den här är snäppet bättre :)
Carolina Edvinsson