Söndagens smakprov - Den stumma flickan
 
Det här är ett utdrag ur Den stumma flickan av Hjorth & Rosenfeldt, som ska recenseras imorgon. Har inte hunnit så långt dock. Hjälp. Så vi hörs väl då! Skämt åsido, det ska nog gå bra med det. Har ju längtat efter den här så jag hoppas verkligen att det är en riktig bladvändare nu. Både för att jag är sugen på något riktigt spännande men även så att den går fort att läsa så att jag hinner recensera den på utsatt datum! ;)
 
 
 
 
#1 - Marie Eggimann

Den har jag tänkt lyssna på, har Storytel, så det ser jag framemot.
Mia

#2 - C.R.M. Nilsson

Gud, vad läskigt! Det där är ett riktigt mardrömsscenario. Tack för smakbiten :)

#3 - Boklysten

Tack för smakbiten!

#4 - Lottens bokblogg

Tack för smakbiten, har inte läst någon bok av den här duon tror jag alls.

#5 - Monika

Jag har de tre första delarna, men har faktiskt inte läst någon av dem. Än :)

#6 - Helena, MsHisingen

Blev ju fångad direkt där :)