Top Ten Tuesday - Författare jag vill läsa mer av
 
Det är dags för Top Ten Tuesday i vanlig ordning och den här gången har turen kommit till temat:  Top Authors I've Only Read One Book From But NEED to Read More. Det är inte så många författare som jag känner att jag måste läsa ännu en bok av och efter att ha klurat på det här temat en stund så verkar det som om jag läser väldigt mycket etablerade författare, både en och två gånger. Det kan ju i och för sig ha att göra med att jag läser en del deckarserier.. då blir det lite automatiskt att allt går på automatik. Men jag kom i alla fall fram till fyra kvinnliga författare som jag gärna läser något mer av!
 
1. Katarina Sandberg
 
2. Carol Rifka Brunt
 
3. Lena Andersson
 
4. Lina Neidestam
 
 
#1 - Monika

Bara okänt för mig här. Det finns en del författare... :)

#2 - C.R.M. Nilsson

Carol Rifka Brunt skulle jag nog också vilja läsa något mer av. Vi får hoppas att hon skriver någon mer bok :)

#3 - Lottens Bokblogg

Katarina Sandberg är jag lite nyfiken på