Top Ten Tuesday - På min höstlista
Det var ju ett relativt enkelt tema på Top Ten Tuesday den här veckan, det svåra var att plocka ner det till endast tio titlar. Temat är nämligen som lyder: Top Ten Books On My Fall To-Be-Read list. Böckerna i listan saknar som vanligt inbördes ordning. Många av dem har inte kommit ut än, men man kan väl få längta!
 
1. Fredrik Backman - Britt-Marie var här
 
2. Peter Robinson - Revolutionens barn
 
3. Hjorth & Rosenfeldt - Den stumma flickan
 
4. Lars Kepler - Stalker
 
5. Jo Nesbø - Sonen
 
6. David Levithan – Världens viktigaste kyss
 
7. Lena Andersson – Utan personligt ansvar
 
8. Marta Söderberg - Ramona
 
8. John Ajvide Lindqvist - Himmelstrand
 
9. Liv Strömquist - Kunskapens frukt
 
10. Mons Kallentoft - Jordstorm
#1 - [Anna]

Många böcker där som jag verkligen vill läsa :)

#2 - Monika

Några av de där böckerna hoppas jag ha med mig hem från bokmässan :)

#3 - Johanna

Många här som jag också vill läsa, ett par av dem hamnade på min lista också :)

#4 - Lottens bokblogg

Många bra här och två hade vi gemensamt :-)

#5 - Anna Fantastiska berättelser

Att jag kunde glömma Britt-Marie var här på min lista. Som jag längtar efter den.

#6 - C.R.M. Nilsson

Både Backmans och Levithans är jag sjukt sugen på att läsa nu i höst :)

#7 - Zelly

Men jisses det är ju flera st där som jag missade :)