Söndagens smakprov - Fangirl
 
Varför blir det alltid söndag så himla snabbt? Slår aldrig fel, samma sak varje vecka. Idag kommer i alla fall mitt smakprov ur Rainbow Rowells Fangirl. Ska bli mycket spännande att läsa! Okej, spännande är kanske fel ord för att beskriva den här boken.. Men jag ser fram emot det hur eller hur. 
 
 
#1 - Marie Eggimann

Ja det undrar jag också, tycker vi inför fredag hela veckan.
Tack för smakebiten

#2 - Ewelina

Jag har reserverat denna på biblioteket, så förhoppningsvis får väl jag också läsa den :) Trevlig söndag!

#3 - Åsa

Tack för smakbiten! Ha en fin söndagskväll (som inte går alltför hastigt förbi) ;)

#4 - Cicilie

Takk for smakebiten. :)

#5 - Robert W

Han "kurade ihop sig på sängen som ett sårat enhörningsföl." Vilket lustigt bildspråk. Undrar hur författaren kom på det. Tack för smakbiten!

Svar: Haha, ja jag vet. Det var lite därför jag tog just den smakbiten. Reagerade också.
Carolina Edvinsson

#6 - Monika

Är lite sugen på att läsa något av författaren, men hade kanske tänkt mig Eleanor & Park.

Svar: Jo, den har jag läst och den var väl okej. Ganska finstämd.
Carolina Edvinsson

#7 - C.R.M. Nilsson

Jag är lite nervös över vad du ska tycka :-) Det här är en av mina favoriter.

Svar: Jag kan erkänna att jag har läst ut den nu och att den är bra. Språkligt fantastisk! Men vet inte riktigt vad jag tycker om själva storyn än..
Carolina Edvinsson