Månadsutvärdering - Februari
 
 
Böcker som lästes i februari:
Patrik Lundberg - Onanisterna
Pierce Brown - Rött uppror
Åsa Grennvall - Sjunde våningen
Åsa Grennvall - Ett familjealbum
Robert Galbraith - Silkesmasken
Mian Lodalen & Matilda Tudor - Liten handbok i konsten att bli lesbisk
Rick Yancey - Det oändliga havet
 
Varav egna: 0
Varav lånade: 10
 
Antal sidor: 2 534
 
Bästa boken: Onanisterna
Sämsta boken: Det oändliga havet
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Antalet böcker är jag relativt nöjd med men siffrorna är ju lite missvisande eftersom jag har räknat in en del seriealbum, de tar ju inte särskilt lång tid att läsa. Jag är däremot lite missnöjd med variationen, det blev mycket seriealbum och ungdomsböcker. Det är ju inte fel på något sätt men jag känner att jag hade velat ha lite fler genrer representerade varje månad. Jag hade mycket att tänka på och mycket att göra under februari så överlag måste jag ändå få säga att jag är nöjd. Och inte en enda bok är ännu inköpt på bokrean, det ni!
 
Filmer som recenserades i februari:
 
 
#1 - C.R.M. Nilsson

Du verkar ha haft en bra läsmånad :)

Mian Lodalen borde jag läsa något av i framtiden.