Böcker som lästes i september:
Mårten Melin - Mycket mer än en puss
E. Lockhart - Den ökända historien om Frankie Landau-Banks
Katarina von Bredow - Släppa taget
Rick Riordan - Eldtronen
Mattias Kristiansson - Välkommen till Vegoriket
Anna Höglund - Att vara jag
S.K Tremayne - Istvillingar
Peter May - Lewispjäserna
Varav egna: 0
Varav lånade: 8
Antal sidor: 2 068
Bästa boken: Att vara jag
Sämsta boken: Släppa taget
Antal köpta: 0
Kommentar: Det tycks ju som om jag har läst väldigt lite i september och det är väl en del av sanningen men det är ju också en del av det jag läser som numera inte kommer att nå bloggen. Vilket såklart kan tyckas lite tråkigt. Men jag tycker helt enkelt inte att jag har tillräckligt mycket att skriva om böckerna för de yngre åldrarna för att det ska kännas värt att lägga energi på det. Dock kanske jag borde göra det för min egen skull, för att ha en chans att komma ihåg. Måste bara slå ett slag för Klara Perssons bok Orden var är ni? som jag tycker är en urfin bilderbok om när känslorna är för stora för orden. Fin. Läs!
Filmer som recenserades i september:
-
Ej recenserade på bloggen:
Åsa Lind - Dödens bröder
Annika Thor - Dit ljuset inte når
Mårten Sandén - Sju förtrollade kvällar
Martin Widmark - Fängelsemysteriet
Sören Olsson & Anders Jacobsson - Bert och data-dejten
Bilderböcker:
Per Gustavsson - Prinsessan och den fasansfulla björnen
Lauren Child - Den nya lilla personen
Olivier Tallec - Vem kan det vara?
Klara Persson - Orden var är ni?