Månadsutvärdering - April
 
 
 
Böcker som lästes i april:
M.J. Arlidge - Ole Dole
Mats Strandberg - Monstret i natten
Stefan Ahnhem - Offer utan ansikte
Sofie Sarenbrant - Avdelning 73
Christina Olséni & Micke Hansen - Badhytten
Katarina Genar - Silvervinges hemlighet
Graeme Cameron - Normal
Magnus Nordin - Offerträdet 
 
Varav lånade: 2
Varav egna: 7
 
Antal sidor: 2 470 sidor

Bästa boken: Ole Dole
Sämsta boken: Normal
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Lite fler böcker än förra månaden i alla fall och det är jag givetvis glad för men lite extra stolt är jag nog över att jag har börjat beta av min egen bokhylla lite också så att jag inte bara läser lånade böcker. Det kan ha att göra med att det kom in inte mindre än 21 böcker förra månaden! Så det finns lite att ta av med andra ord. Men det går långsamt framåt. Sammantaget under året ligger jag dock lite efter om jag ska komma upp i mina 100 innan året är slut, men jag litar på att semestern kommer att ge de siffrorna en skjuts! Är det förresten inte semesterdags snart hörreni?
 
Filmer som recenserades i april:
-
 
Böcker som ej recenserades på bloggen:
Chris Powling - Flinthjärta
Jujja Wieslander - Mera fart Mamma Mu!
Johanna Sandberg - Flykten
Lotta Olsson - Mitt bland stjärnor
David Litchfield - Björnen och Pianot
Lena Arro - Min vän på andra sidan berget
 
 
#1 - C.R.M. Nilsson

Ja, visst är det så att en börjar längta efter semester? Särskilt när jag tittar på antalet inlämningar nu i maj...

Skönt att beta av lite av sina egna böcker!

#2 - [Anna]

Ja men skönt att bearbeta sina egna, här flyttade inte massor av böcker under april men det blev mest rec.ex lästa :( Men i sommar tror jag det kommer bearbetas lite mer böcker och förhoppningsvis öka antalet så jag hinner mina 100 jag har tänkt hinna med.

#3 - [Anna]

Ja men skönt att bearbeta sina egna, här flyttade inte massor av böcker under april men det blev mest rec.ex lästa :( Men i sommar tror jag det kommer bearbetas lite mer böcker och förhoppningsvis öka antalet så jag hinner mina 100 jag har tänkt hinna med.

Svar: Ja, de där 100 känns lite långt borta för mig just nu. Men semestern då! ;)
Carolina Edvinsson