Gilmore girls säsong 3
 
Men herregud gör du inget annat än tittar på Gilmore Girls undrar ni säkert. Och svaret på den frågan är nej, den mesta av tiden ägnar jag faktiskt åt serien. Jag har ägnat så mycket tid åt den att jag nästan har sett mig mätt, nästan. Trött på Jess har jag blivit också så nu ställer jag mig utanför Team-rörelsen helt och hållet. Överlag var den här säsongen faktiskt lite händelselös. Bara ett par säsonger kvar nu innan jag får se de nya avsnitten, hang in there! 
 
 
#1 - Bokprinsessorna

Haha jag är precis likadan just nu. Ligger på säsong 5 nu, kände att jag behövde göra en omtitt innan de nya avsnitten kom. Dock kunde jag inte hålla mig borta från dem innan jag såg klart de gamla hehe wooops.

Svar: Jag har fortfarande inte fuskat även om det har varit nära några gånger ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Bokprinsessorna

Bra jobbat, nu vart det ju inga spoilrar direkt då jag såg hela serien när den sändes på TV men skäms så för att jag inte kunde hålla mig haha