Månadsutvärdering - Januari
 
 
Böcker som lästes i januari:
Tom Palmer - Bakom linjen
Martin Jern - Så värt
Frida Ulvegren - Fridas resor
Lorenza Farina - Saras vingar
Dan Buthler & Dag Öhrlund - Motvind
Gillian Flynn - En sån som du
Michael Hjorth & Hans Rosenfeldt - De underkända
Lisa Wiklund & Jenny Damberg - Som hon drack: Kvinnor, alkohol och frigörelse
Jo Nesbø - Blod på snö
Caroline Eriksson - De försvunna
Linn Gottfridsson - En myras liv
Sally Grindley - Såld
 
Varav egna: 2
Varav lånade: 8
 
Antal sidor: 2 767
 
Bästa boken: Som hon drack: Kvinnor, alkohol och frigörelse
Sämsta boken: Tom Palmer - Bakom linjen
 
Antal köpta: 0
 
Kommentar: Jag måste bli bättre på att recensera böckerna direkt efter att jag har läst dem, är något som jag kan konstatera efter den här listan. Jag ska faktiskt också börja plocka fram bilderböcker i bloggen tänkte jag, jag läser ju faktiskt en hel del nya sådana och några läsare måste jag väl ha som kan tänka sig finna det intressant? Jag gör det själv om inte annat. Det blir ju dock lite mer jobb med det men jag ska se vad jag kan göra. Jag måste också bli bättre på att läsa mina egna böcker, mindre än hälften är inte riktigt okej när jag ändå köper så pass många som jag gör. Denna månad la jag ju dock ingen beställning så det kan jag med gott samvete göra i februari, eller hur?
 
Filmer som recenserades i januari:
-
 
Ej recenserade på bloggen:
Martin Widmark - Lilla Sticka i landet Lycka
Kitty Crowther - Mamma Medusa
Sofi Hjort - Asgård: Sagor ur den nordiska mytologin
Kazu Kibuishi - Amulett, Stenväktaren
Åsa Mendel-Hartvig - Konrad och karamellerna
Malin Eriksson - Malva i stallet
John Seven - Strunta i reglerna
 
 
#1 - [Anna]

Snart är det bokrea oxå :)

#2 - anna

bilden är ju för roligt, så sann ;). lycka till med läsningen inför februari, kram på dig <33

#3 - Maddes bokblogg

Du hann med en hel del :)