Söndagens smakprov: Om du vågar
 
Vilket väder vi har idag, älskar när våren börjar smyga sig fram! Har haft en riktig hundhelg med tävling igår och en dag i skogen med spår, sök och uppletande idag. Men nu har jag landat en sekund i soffan för att presnetera smakprovet för dagen som kommer ur Megan Abbotts Om du vågar. Jag har inte kommit så långt hittills men den bådar gott och verkar vara lite speciell.
 
 
#1 - Maddes bokblogg

Den här har jag funderat på att köpa hem i pocket!

Svar: Precis vad jag gjorde :)
Carolina Edvinsson

#2 - Ewelina

Denna är jag lite nyfiken på att läsa. Tack för smakebiten!

#3 - A ROOM OF MY OWN

det här är en riktigt bra ungdomsroman. jag läste den med stort intresse. tack för smakebiten och påminnelsen!

#4 - Boklysten

Tack för smakbiten!

#5 - Monika

Har hört väldigt mycket om den här boken, men än så länge har jag inte köpt den :)

#6 - C.R.M. Nilsson

Den här låter lite intressant. Tack för smakbiten!

#7 - Lena

Tack för smakbiten.

#8 - Sara Pepparkaka

Den smakbiten låter som om boken skulle vara bra!

#9 - Lion´s Library

Tack för smakbiten :)

#10 - Marie Eggimann

Den har jag sett på många bloggar är sugen på den.

#11 - Hanneles bibliotek

Tack för smakbiten.

#12 - astridterese

Det hørtes ut som en spennende bok :-) Ha en fin søndagskveld!

#13 - Marika

Den här boken har jag hört talas om. Den verkar bra. Tack för smakbiten!

#14 - Lottens bokblogg

Tack för smakbiten. Jag tror bestämt jag läst en smakbit ur den här boken förut!