New best friend
 
Varför känns det mer som att man börjar om på ny kula när man köper en ny dator än firar nyår eller börjar en ny termin? Det är som när man skriver på första sidan i ett nytt block eller fyller i sin nya kalender, först har man en tanke om att den här gången ska allt minsann vara ordnat och prydligt men så sitter man där ändå så småningom med knappt urskiljbara anteckningar som är nedskrivna i all hast. Snart kommer jag att ha tusen mappar på skrivbordet igen och ett antal bilder som jag inte vet vad jag ska göra med. Men nu, än så länge, är den städad och fin. Jag har för övrigt bytt upp/ner mig beroende på vem man frågar från PC till MAC, så allt sitter ju inte riktigt som det ska än. Men det känns bra. Det känns riktigt bra faktiskt. 
 
Med ny dator kom även ny inspiration till att både blogga och plugga och jag hoppas verkligen att det håller i sig lång tid framöver! Jag ska verkligen bli bättre på att blogga nu, februari får innebära nystart. Visserligen är det positivt med mindre skärmtid men att skala av det såhär mycket var ju faktiskt lite överdrivet, eller hur?
 
 
 
#1 - JUNITJEJ

Så kul med en ny dator!

Svar: Ja! :)
Carolina Edvinsson

#2 - Sarah

Kul me en ny dator :)

#3 - Lili

Jag förstår verkligen känslan, ny dator är bäst! Grattis, se till att njuta ordentligt! Själv borde jag också köpa en ny, har haft samma MacBook i 6 år och den börjar bli rätt ringrostig nu. Men det är ju det där med pengar...

Svar: Tack och bock! Nej, det är inte roligt att lägga så mycket pengar på datorer..
Carolina Edvinsson