Min påskekrim
 
Nu är jag så gott som inflyttad i den nya lägenheten, såklart finns det fortfarande en del kartonger som ska packas upp men böckerna står numera åter igen i bokhyllorna så den viktigaste ordningen är återställd. Jag firar genom att avsluta det nästan veckolånga läsuppehållet jag har haft. Det har varit ganska nyttigt faktiskt för jag är ganska sugen på att plöja igenom böcker i en rasande fart igen nu. Just nu läser jag boken ovan men jag måste säga att den inte imponerar hittills. En historia från en seriemördares perspektiv låter ju helt klart lovande men än så länge känner jag mig faktiskt tveksam. Och hörrni! Det är röd dag även imorgon vilket innebär ledigt även imorgon! Hur bra!?
 
Glad Påsk på er!
 
 
#1 - Monika

Det är alltid lika skönt när böckerna har fått sin plats i hyllorna, resten kan vänta :)

Den där boken har jag varit lite nyfiken på, det gick över nu ;)

Svar: Mja, jag tror att man kan hoppa över den med gott samvete faktiskt.
Carolina Edvinsson