Månadsutvärdering - Oktober
 
Böcker som lästes under oktober:
Elin Säfström - En väktares bekännelser
Jon Klassen - Vi hittade en hatt
Claudia Boldt - Listigt!
Emelie Schepp - Märkta för livet
Johanna Thydell - (M)ornitologen
Alex Schulman - Glöm mig
J.K. Rowling, John Tiffany & Jack Thorne - Harry Potter and the cursed child
Malin Wollin - Till min dotter
Petter Lidbeck - Becca
Christoffer Holst - Mitt hjärta går på
 
Varav egna: 7
Varav lånade: 5
 
Bästa boken: Ingen normal står i regnet och sjunger
Sämsta boken: Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän)
 
Antal köpta: -
 
Kommentar: Om ni har tittat in regelbundet på min blogg den senaste tiden så måste ni också, precis som jag har gjort, reagerat på de höga betygen jag har delat ut! Så många fyror och femmor som jag har skrivit den senaste tiden tror jag inte att min blogg har varit med om sammantaget ens. Vad är det som har hänt? Ingen aning. Jag tror mest att jag har haft tur. Och att jag har börjat recensera mina guldkorn bland barnböckerna gör ju såklart sitt till också, där är det ju ett urval av det bästa jag har läst under en period. Men kul ändå! Vill tro att det ligger något i de förklaringarna och inte att jag har gått och blivit blödig eller någon som går och slentrianmässigt skriver "Wow!" om allt jag läser. Men så tror jag inte att det är. Det kanske vänder snart och jag kommer in i en svacka när jag är oerhört kritiskt till allt igen. Så njut medan det varar! Haha. 
 
Filmer som recenserades i oktober:
-
 
Böcker som ej recenserades på bloggen:
Emelie Östergren - Lisa och monsterhuset
Petrus Dahlin - Dataspelet
Annika Widholm - Zombiespanarna
Maja Kastelic - Pojken och huset
Åsa Lind - Dodo och Diamant äter kex
Sara Bergmark Elfgren - Nu leker vi!
Lisa Bjärbo - Ivar träffar en pterandon
Stina Wirsén - Troller i med liten skär
 
 
#1 - Monika

Kul att du läser så mycket bra, Det skulle jag behöva :)

#2 - [Anna]

Vad många böcker du han med att läsa!! :)

#3 - C.R.M. Nilsson

Alltid lika härligt när en lyckas pricka rätt bland böckerna :)