Nya böcker!
 
Häromdagen var jag på Nätverksträff med jobbet och kolla vad jag fick med mig hem! Verkligen en av fördelarna med att jobba som barnbibliotekarie måste jag säga. Några har jag redan läst men kände att jag ville äga dem, som bland annat Brorsan är kung, (M)ornitologen och Monstret på cirkusen. Men jag har ju som ni ser en hel del bra att se fram emot! Trevlig helg!
 
 
#1 - Bokprinsessorna

Wow vilken härlig samling! Lite avis måste jag medge :P

Svar: Typ avis på mig själv ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Amanda

Men ÅH vilken fantastisk hög! (Och imponerande att du orkade bära med dig den hem! Haha;))

Svar: Haha I know, men va gör man inte för bokhyllans skull? ;)
Carolina Edvinsson

#3 - Monika

Åh, vilken härlig hög :)

#4 - Siri

Åhh jag ser många bra böcker i den högen! ;) Hoppas du kommer gilla dom

Svar: Det tror jag alldeles säkert! :)
Carolina Edvinsson