Någon som har läst De mörkermärkta?
 
Just nu håller jag på att läsa De mörkermärkta eftersom jag fick den hemskickad som ett recensionsexemplar men jag måste erkänna att jag knappt förstår någonting av den alls? Är det någon annan som har läst den och som kan ge mig lite hopp om förändring? Eller är det bara jag som inte har huvudet med mig i läsningen just nu?

Annars har vi ju haft en solig och skön helg vilket ju alltid är positivt. Nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag eftersom vi flyger till Warszawa på torsdag! Wiho! Så om någon har bra tips på vad vi ska göra och se och äta där så välkomnar jag det med glädje.
 
 
#1 - C.R.M. Nilsson

Jag upplevde den aldrig som rörig när jag läste den, men tror nog att bitarna faller på plats för dig senare i boken :)

Svar: Okej, du håller mitt hopp vid liv lite till :)
Carolina Edvinsson

#2 - Annette

Jag har precis läst ut den och skrivit om den hos mig. Jag upplevde den inte som rörig. Det som är oklart kommer att klarna mot slutet av boken. Jag gillade den :)

Svar: Okej, jag får hålla ut lite till då :)
Carolina Edvinsson