Sommarens böcker - Vilka ser jag mest fram emot?
 
Gudryn Schuman & Ellen Ekman - Homeparty med Gudrun
För att jag tror att den här kan vara kul? När är Ellen Ekman inte kul liksom?

Mats Strandberg - Hemmet
Hoppas på en ännu mer skrämmande bok än Färjan

Paula Hawkins - I djupt vatten
Om den så bara är till hälften så mycket nagelbitare som Kvinnan på tåget var så blir jag glad.

Heine Bakkeid - Imorgon kommer jag att sakna dig
Norsk thriller - ord som får mig på kroken! Dock lite misstänksam mot 'mystiska inslag' men det kanske kan gå vägen ändå.

Cecilia Sahlström - Vit syren
En psykologisk thriller av en författare som varit verksam som poliskommissarie i 20 år måste väl bli bra? 

Amy Gentry - Andras döttrar
Jämförs med Kvinnan på tåget och Gone girl, klart att man blir intresserad?







#1 - Bokstund

Ser också fram emot Strandberg!