Månadsutvärdering - Juli
 


Böcker som lästes i juli:
Stefan Ahnhem - Arton grader minus
Ester Eriksson - Jag, Esters rester
Mo Hayder - Fågelmannen
James Oswald - Själarnas bok
Cammie McGovern - Tala är guld - de sa allt till varann utom det allra viktigaste
Louise O'Neill - Hon bad om det
Sara Beischer - Mamma är bara lite trött
Nele Neuhaus - Snövit ska dö
Jussi Adler-Olsen - Flaskpost från P
Bo Söderström - Hur tänker din hund?
Magnus Jonsson - Mannen som lekte med dockor
Linus Jonkman - Introvert: den tysta generationen
Alex Marwood - Den mörkaste hemligheten

Varav egna: 8
Varav lånade: 5

Bästa boken: Arton grader minus
Sämsta boken: Hur tänker din hund?

Antal köpta: 0

Kommentar: Det märks att jag har haft semester, både med tanke på antalet böcker men också med tanke på genre. Det har blivit en hel del deckare och inte en enda barnbok. Heja mig! Det betyder att jag inte har jobbat en minut på semestern. Många böcker har tyvärr varit lite sisådär och det är ingen som riktigt har slagit mig med häpnad men å andra sidan så har de varit helt okej att läsa så någon form av underhållning har de ju ändå varit, det kan jag ju inte sticka under stol med. Dock har jag haft lite svårt med att hålla takten på recensionerna eftersom jag mest har befunnit mig ute vid en sommarstuga och jag ligger som ni ser fortfarande lite efter. Och som alla bloggare förmodligen vet så blir det svårare och svårare att ta tag i den där recensionen ju längre tiden går..

Filmer som recenserades i juli:


Böcker som ej recenserades på bloggen:
-





#1 - Nilmas Bokhylla

Du har hunnit med en del :)

Svar: Ja, jag är väldigt nöjd :)
Carolina Edvinsson

#2 - Monika

Jag måste nog snart ta tag i de där böckerna av Ahnhem, många verkar ju gilla :)

Svar: Ja, det tycker jag verkligen. Riktiga bladvändare!
Carolina Edvinsson