Månadsutvärdering - November + December

Böcker som lästes i november:
Sara Bergmark Elfgren - Norra latin
Andreas Kundler & Lisa Linder - Övergångarna
James Dashner - I vansinnets öken
Alex Schulman & Sigge Eklund - Rum: en roadtrip genom psyket
Kristina Appelqvist - Minns mig som en ängel

Böcker som lästes i december:
Lina Bengtsdottern - Annabelle
Nanna Johansson - Naturlig skönhet
Fredrik Backman - Ditt livs affär
Rupi Kaur - Mjölk och honung
Eva Susso & Moa Eriksson Strandberg - Du är inte ensam, Star girl
Victor Ville Johannesson - Fan vad trist: depressiva döden

Varav egna: 10
Varav lånade: 1

Bästa boken: Annabelle
Sämsta boken: I vansinnets öken

Antal köpta: 7

Kommentar: Att jag inte har läst så mycket som jag kanske har velat eller brukar har ju sin naturliga förklaring. Men jag har också haft supermycket plugg att göra, med inlämningar som måste bli godkända för att jag ska få skriva uppsats i vår. Det är ännu inte helt klart men jag är en god bit på väg, det som har examinerats har blivit godkänt och det är en enorm lättnad. Den här veckan unnar jag mig forsatt fri läsning men nästa vecka måste jag nog tyvärr tillbaka till skolbänken igen. Vi får se hur mycket läsning januari bjuder på eller hela 2018 för den delen.

Filmer som recenserades i november och december:
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
-