Månadsutvärdering - Februari
 
 
 
Böcker som lästes i februari:
M.J. Arlidge - Bro bro breja
Kristina Ohlsson - Sjuka själar
Abigail Tarttelin - Golden boy
Åsa Asptjärn - Rimligt lyckade ögonblick
Sofia Nordin - Om du såg mig nu
Kajsa Gordan - Om jag får stanna
 
Varav egna: 2
Varav lånade: 5
 
Bästa boken: Golden boy
Sämsta boken: Om jag får stanna
 
Antal köpta: 10
 
Kommentar: Vad innebär det egentligen att läsa mycket eller lite? Jag känner själv att jag läser ganska lite nuförtiden men 7 böcker på en månad kanske inte kan räknas som lite? Eller? Det finns liksom alldeles för många böcker som jag vill läsa och alldeles för lite tid - det är nästan så att det känns överväldigande. Om jag ens ska ha en chans att hinna läsa allt jag vill kanske jag borde börja prioritera bort de böcker som jag inte ens tror från början att jag kommer att gilla. Mina prioriteringar är helt enkelt knas.
 
Filmer som recenserades i februari:
 
Böcker som ej recenserades på bloggen:
Kerstin Lundberg Hahn - Pank och kär (Typiskt Tobias! #3)
Christina Lindström - Hugo och kepskampen
Wiley Blevins - Dödluvan och vargen
Christina Lindström - Leo och de lösa tänderna
Eva Susso - Alla frågar sig varför
Kristina Ohlsson - Det magiska hjärtat
Ulf Stark - Amy, Aron och Anden
Martin Widmark - Huset som vaknade
Lena Lilleste - Kidnappare på nätet (Tommy & Flisen #2)
Lena Lilleste - Mordbrand på skolan (Tommy & Flisen #8)