"Du kommer leta inombords efter anledningen till att du inte är önskad, och du kommer att hitta miljoner."
 
 Jag har precis läst ut Våra kemiska hjärtan av Krystal Sutherland och jag är så glad eftersom den är så bra! Överallt står det att boken är en blandning mellan John Green och Rainbow Rowell och det är klart att förväntningarna blir höga, även för mig som inte är någon särskilt stor beundrare av John Green. Men då blir det liksom lite extra kul att boken uppfyller förväntningarna och faktiskt mer därtill!
Så läs den om ni får chansen. Jag kommer såklart ut med en utförligare recension senare under veckan. Men tills dess, ställ er i kö på boken på närmaste bibliotek. Genast.
 
 
#1 - Anna

Alltså, jag är ju sån som inte vågar läsa recensioner utan att ha läst boken, men bara det här citatet gör typ att jag vill läsa den. *sätter upp på önskelista*

Svar: Gör det, den var till och med bättre än vad jag hade väntat mig!
Carolina Edvinsson