En riktig läshelg är över..
 
Igår såg min frukost ut som på bilden ovan, jag kan garantera er att min frukost idag inte på långa vägar kändes lika inbjudande som då. Men måndag och ny vecka och jag hoppas att vi kan ta nya tag. Sommartid var det ju i helgen också så nu kanske allt kan börja kännas lite lättare och ljusare igen? Vi kan ju alltid hoppas. När det kommer till böckerna vill jag dock fortfarande ha det mörkt, Syndafloder är påbörjad och jag hoppas på en riktig bladvändare som får pulsen att höjas några snäpp. I veckan åker jag till Göteborg också på Skolbibliotekskonferens, hoppas på givande föreläsningar som ingjuter ny energi i jobbet. 

Hoppas att ni får en toppenvecka!

#1 - Bokstund

Jag är så glad över sommartiden, plötsligt ät det ljust sent på kvällen liksom! Gillar också fortfarande mörka böcker, vet inte om det någonsin går över... :) (förresten, blev inte alls sugen på våfflor nu... Hehe)