Köpte jag något på bokrean i år?
 
Jag är inte en sådan som hänger på låset till bokrean direkt utan jag kan oftast lika gärna köpa pocket som inbunden, som ni ser på bilden ovan, och då spelar ju bokrean mindre roll. Den här beställningen la jag i alla fall i nära anknytning till bokrean men den enda jag tror faktiskt var rea på var nog Ännu mera vego. Möjligen att jag fick lite rabatt på Ett litet liv men osäker. Jag undrar lite över just det köpet faktiskt, jag har hört så himla mycket bra om den och jag kände att jag någon gång måste läsa den. Jag visste ju att den skulle vara tjock men sådär tjock!? Jag brukar dra min gräns omedvetet runt 350 sidor och jag kan lova att den boken slår det med råge. 
Så vad säger ni, är det någon av er som har läst Ett litet liv och kan ge mig lite mer pepp på att det är värt att ta sig an den? Det känns nästan som ett månadslångt projekt. Och då tar det ju så mycket tid från andra böcker som också vill bli lästa. 
 
 
#1 - [Anna]

Jag kan också lika gärna köpa pocket som inbundet, men på bokrean brukar jag unna mig någon inbunden! :)

Svar: Ja, ibland kostar de ju faktiskt nästan lika lite som en pocket på bokrean :)
Carolina Edvinsson