Recensionsex. i brevlådan

Idag när jag kom hem möttes jag av det här mycket efterlängtade recensionsexemplaret. Jag har ju haft ett långt uppehåll med att läsa recensionsexemplar eftersom jag kände att det stressade mig lite men nu har jag inte kunnat hålla mig ifrån att smyga igång så smått igen. Den här vill jag helst inte börja på innan helgen eftersom jag förmodligen kommer att vilja sluka den i ett enda svep och i veckorna vill jag ju gärna få min sömn ;) Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte att kunna hålla mig, jag har ju dessutom precis läst ut en bok och måste välja en ny och det känns som om det måste få bli Harry Hole ändå! 
 
#1 - Maddes%2520bokblogg

Känns som jag missat något när jag inte läst den här serien!

Svar: Ja, det vill jag nog påstå att du har gjort ;) De första delarna är kanske inte så bra men jag tycker inte att det finns något mer bläddervänligt och cliffhangeraktigt ;)
Carolina Edvinsson

#2 - Maddesbokblogg

Vilka konstiga tecken det blev..