Månadsutvärdering - April
 
Böcker som lästes i april:
Mats Strandberg - Monstret och människorna
Jo Nesbø - Midnattssol
Mattias Leivinger & Johannes Pinter - De mörkermärkta
Sofi Oksanen - Norma
Åsa Grennvall- Jag håller tiden
Kristina Ohlsson - Syndafloder

Varav egna: 4
Varav lånade: 2

Bästa boken: Jag håller tiden
Sämsta boken: De mörkermärkta

Antal köpta: 5

Kommentar: Ja, det blev ju inte jättemycket läst den här månaden heller och det enda jag kan skylla på är att huvudet inte riktigt har varit med mig. Jag har varit extremt trött och det har inte ens funnits på kartan att jag skulle kunna plocka upp en bok. Jag försökte ju då istället med ljudbok men det slutar alltid med att jag somnar, så det är väl ytterligare ett bevis på att jag inte riktigt är mig själv just nu. Jag hoppas att solen och våren ska fylla mig med lite mer energi nu!

Filmer som recenserades i april: 
-

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Maria Nilsson Thore - Alla tre ute på förskolan Ärtan
Drew Daywalt - Kritorna protesterar
Katarína Macurová - Varför vill du inte blomma?
Daniel Sjölin - Stormen och monstertrucken
Olivier Tallec - Vem var vad?
Maria Jönsson - Valdemars ärtor
Emelie Andrén - Nils och Nora rymmer
Richard Byrne - Denna bok tillhör Aye-Aye
Anders Holmer - ALlting händer
Anna-Karin Grahamn - Puck får ett syskon
Sara Gimbergsson - Loppan Lus går och badar
Moa Eriksson Sandberg - Vi går på babysim
Per Nilsson - Tre
Ylva Karlsson - Den stora vännen
Hanna Albrektson - Svansar runt i skogen
Lotta Olsson - Morris och strumpan
Catarina Kruusval - Ellens alla hundar
Gemma MErino - Fåret som kläckte ägg
Lena Ollmark - Inmurade