Månadsutvärdering - September
 
Böcker som lästes i augusti:
Moa Herngren - Tjockdrottningen
Fredrik Backman - Vi mot er
Fiona Barton - Änkan

Varav egna: 2
Varav lånade: 1

Bästa boken: Vi mot er
Sämsta boken: Änkan

Antal köpta: 2

Kommentar: Vad är det här undrar ni, vad är det som har hänt? Ja, det undrar jag också för jag är faktiskt minst lika förvånad över mitt antal lästa böcker som ni är - om inte mer! Jag antar att jag får skylla på Candy Crush? Sedan är det ju såhär att jag har börjat 'veckopendla' eller vad man ska kalla det och det har slukat en hel del av min energi. Det är mycket annat som också tär rent energimässigt just nu men jag ska försöka att hålla ut i en månad till då det hela förhoppningsvis lugnar ner sig och jag kan börja andas med djupa andetag igen. Men kanske är det så att det är när det är som rörigast i vardagen som jag behöver läsningen som mest? Det är helt klart värt att testa och något som jag måste prioritera till kommande månad! Okej oktober, nu kör vi! 

Filmer som recenserades i september:
Bad moms

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Kerstin Lundberg Hahn - Pojken från längesen
Aaron Blabey - Tuffa gänget: En god gärning
Lisa Asiato - Odd är ett ägg
Jonna Björnstjerna - Sagan om den underbara familjen Kanin och farbror elände
Peter Bentley - Polisbilen får ett larm
Megan Everett Skarsgård - Utslängd från zoo
Charlotte Lannebo - Olle och Bolle är bröder
Anna-Karin Garhamn - Puck går på bio
Petter Lidbeck - Mördarmormor
Bjørn FRørvik - Bockarna Bruse börjar skolan
Wiley Blevins - Prinsessan på den giftiga ärtan
Björn Bergenholtz - Lejoparden