Månadsutvärdering - Augusti
 


Böcker som lästes i augusti:
Dan Buthler & Dag Öhrlund - Uppståndelsen
Mia Öström - Vakuum
Therése Lindgren - Ibland mår jag inte så bra
Caroline Eriksson - Hon som vakar
Johan Ehn - Down under
Sofie Sarenbrant - Bakom din rygg
Ali Benjamin - Sanningar om maneter
Martin Widmark & Petter Lidbeck - Talmannens hämnd: en politisk thriller
Gudrun Schyman - Homeparty med Gudrun
Giorgio Faletti - Jag dödar

Varav egna: 4
Varav lånade: 6

Bästa boken: Homeparty med Gudrun
Sämsta boken: Uppståndelsen

Antal köpta: 5

Kommentar: Det här kändes som en helt vanlig månad ändå, som om jag läste ungefär så som jag brukar göra. Tyvärr blev det ju inte direkt några fullpoängare och det var ju väldigt synd. Nu sista veckan har jag dessutom tappat läsningen nästan helt och koncentrerar mig istället på Modern Family på Netflix, vi får väl se hur långt in i september det håller i sig. Inte alldeles för länge hoppas jag ändå, jag gillar ju trots allt att läsa! 

Filmer som recenserades i augusti:
Pitch Perfect
How to be single

Böcker som ej recenserades på bloggen:
Kristina Ohlsson - Ett testamente från helvetet
Barbro Lindgren - Knuttes hus
Jörg Mühle - Kan du trösta lilla kanin?
Andreas Palmaer - Superkorta skräckisar
Lotta Olsson - Måste du!
Sanna Mander - Nyckelknipan
Lisen Adbåge - Samtidigt som
Anita Jeram - Min kära lilla sagobok

#1 - Jennifer

Hej! Vill bara tipsa om att det pågår en bloppis på min gamla blogg i alla fall du är intresserad :) Kika jättegärna in!

#2 - Joelinda

Vilken härlig bild du tagit!
Homeparty med Gudrun - tja, det var ju onekligen en frestande titel! :-)

#3 - Monika

Tv-serier har en förmåga att ta tid :) Ibland är det precis vad huvudet behöver.