Årets mest efterlängtade bok?

Jag har fått hem vårens och förmodligen årets mest efterlängtade bok! Nu hoppas jag bara att den är så bra som jag vill att den ska vara, jag har ju alltid väldigt höga förväntningar på Jo Nesbø då han är en författare som verkligen brukar kunna tvinga mig att ligga vaken halva nätterna bara för att läsa lite till och lite till och lite till för att få veta hur det går. En mästare på cliffhangers och oväntade vändningar med andra ord. Nu har ju den här historien något av en ram redan som jag har förstått det då det är någon sorts fri tolkning/remake av Macbeth, som jag i ärlighetens namn inte känner till sådår jätteväl men jag tänker att det kan vara bra så att man inte sitter och jämför under läsningens gång. Hur som, den här ska jag påbörja så fort jag har avslutat den bok som jag håller på med nu. Vilket jag plötsligt fick en dos motivation att göra nu när den här väntar efteråt.

#1 - Vargnatts bokhylla

Ska bli spännande att se vad du tycker om den sen! :)