Fredagsfråga - Bokklubb

Fredag och långhelg! I helgen ska jag läsa ut Macbeth, kanske redan idag förhoppningsvis! Men först fredagsfrågan från Mia som den här veckan lyder: Är ni med i någon bokklubb och i så fall vilken?

Lätt fråga att besvara den här veckan eftersom svaret kort och gott är nej. Men jag fick ju prova på Bookbox for kids för någon månad sedan och den prenumerationstjänsten kan jag rekommendera till de som behöver lite vägledning i djungeln av barnböcker. Annars kan man ju förstås gå på mina rekommendationer, då blir det aldrig fel ;) Skämt åsido, ha en bra helg! 



 
#1 - Hanneles bokparadis

nej, inte längre men förr hittade jag alltid bra böcker på Böckernas Klubb.

#2 - Bokdamen

Jag är inte heller med i någon bokklubb, numera ska väl tilläggas, har varit med i flera för länge sen ;)

#3 - Lena

Det var många år sedan jag var med i bokklubb sist.

#4 - Ewa K

Jag kan tänka mig att en bokklubb kan ge vägledning speciellt när det gäller barnböcker.

#5 - Mia Eggimann

Jag har inga små barn längre så det får bli en vuxen bokklubb

#6 - Fröken Christina

Jag är med men det tror jag beror på att det var ett så bra erbjudande och sedan har jag hängt kvar.

#7 - Åsa

Ja bokbloggares rekommendationer är bra lockmedel! ;)

#8 - Lottens bokblogg

När barnen var små var vi med i Kråkes och Bames bokklubb.